marți, 17 ianuarie 2012

Mi-ar fi placut sa fiu eu

   Aceasta fotografie este a unui suporter - a unui fan. Este a unui roman care tine cu Romania, la orice sport. Am facut aceasta fotografie la meciul de fotbal cu Franta, meciul de inaugurare pentru Arena Nationale (pe ale caror bilete, pastrate inca, scrie Argentina - de parca am fi fost intr-o nuvela fantastica de Eliade in care timpul, spatiul si personajele sunt altele decat par). 
    Nu stiu cine este personajul din imagine, dar am tot respectul pentru el. Mi-ar fi placut sa fiu eu, pentru ca intrucatva ma reprezinta. Sincer, acesta e avatarul sufletului meu in clipa in care ma uit la la un meci de tenis de camp sau de masa, hochei, fotbal, handbal, rugby, polo etc. in care joaca "ai nostri". Ma infurii de cele mai multe ori din pacate, pentru ca am inca asteptari prea mari datorate trairilor avute in ere mai victorioase. Si totusi ma uit in continuare, la fel de furios si ciufut. De aceea parerile avute fata de ce experientele traite din sport, mi le voi scrie aici.
   As fi extrem de curios sa aflu cine e acest om, insa pana atunci pur si simplu ii multumesc ca exista, lui si regizorului de pe cubul Arenei Nationale, ca i-a impartit imaginea cu restul lumii.

   Mi-am postat pentru inceput aici texte mai vechi (aparute deja pe mysport.gsp.ro), pe care le resupun audientei si comentariilor... ca o retrospectiva a lui 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu